Hozzászólások
az xp-vel nagyon megvagyok elégedve.remélem a vista ugyanilyen stabilan muködő és megbizható program lesz
Két hete Vistázok, egyelőre még tényleg minden, csak nem stabil. A legjobbak a problémamegoldó ablakok, amik mindig korrektül feljönnek, hogy majd azok segítenek, de hát eddig még egyszer sem tudták megoldani problémát :-) Érzékelni meg én is tudom.
sziasztok...lehet h a vistat mar evek ota tesztelik de soem lessz normalis operacios rendszer legalabb is nem olyan jo mint az xp ....eddig ez a legstabilabb amit lattam....pedig en azzal szorakoztam 1 idoben h cserelgettem az op rendszereket.... sztem a vistanak az anagy baja h nagyon nagy....es igen csak kell hozza gép igeny a nagyobb gépek meg mar nagyon mü mozgast halyatanak végre es ezert vannak a hibak nem olyan megfontoltabb mint pl egy p3 as gép ....:)) csak enyi :)) sziasztok....
HÁT TÉNYLEG NEM HISZEM HOGY LESZ ILYEN OPERÁCIOS RENDSZER MINT AZ XP.EZ A LEGJOBB RENDSZER SZERINTEM.
Az XP elég kiforrott, megbízható, én ennél maradok
Sztem is jó az xp! aVista 2napot volt a gépemen de elintéztem a sorsát egy format c:-al ami nem is olyan könnyen kivitelezhető dolgo ennél a s**rnál!
De jó, hogy mire kivonják a forgalomból én már Mac-et fogok használni. Most lehet azt mondani, hogy a Mac OS-X sem tökéletes. Persze, hogy nem az. Tökéletessség nem létezik, csak illúzió. Ez különösen igaz a szoftverekre (volt tanárom mondása: jó program (algoritmus) nincs, csak jobb). Viszont tény és való, hogy a Mac OS-X jobb mint a Windows. Amíg a notimon legjobb esetben 5 naponta muszáj újraindítani, mert elfárad (hibernálom a gépet általában), addig egy Mac-et 1 hónap után sem muszáj, mert bírja a strapát. Nem beszélve arról, hogy az OS-X BSD alapú, tehát normálisabb kernel-je van mint az XP-nek. Az XP jó, használható, de a szívem, akkor is a UNIX alapú rendeszerek felé húz.
Max Logan (18:47): Asztali gépemen XP, 2004. december 3-án lett telepítve. Kb. 3-4 hetente szoktam újraindítani, egyébként készenléti állapot. Na? :-)
Nem értem,hogy mehetne nyugdijba az xp. mivel lassan már senkinek sincs nyugdija.
nekem is 65 évemben mehetek akkor az XP is hamarabb meg ne probálja.
zsolti (19:07): De te nem értesz hozzá :D
zsolti (19:07): Megesik az ilyen. Nálam mindig van vmi, ami miatt muszáj nyomni egy restartot. Sok esetben pl. a hálózat hülyül meg, vagy éppen egy dolgos nap után, amikor fut egyszerre a fejlesztőkörnyezet, a levelező, IM kliens, TC, meg még jó néhány dolog és ezt még megfejelem egy Photoshop-ozással estére, akkor már pár nap után érezhetően lustul a Windows. (Még akkor is ha a nem használt DLL-eket kigyilkoltatom a memóriából)
Hát szerintem meg az XP-is meg a Vista is egy kalap túró. :-) (Bár a vistával csak 2 napig bírtam türelemmel...)
Képtelen vagyok felfogni, hogy hogyan képesek dolgozni emberek ilyen rendszerekkel. Kicsit az is zavar bevallom, hogy mindkét rendszer folyamatosan küld és küld... mindenféle adatot a hálózatra. TCP + UDP protokollal kapcsolódni akar érdekes IP címekre... hm. Vagy ez mást nem zavar? :-) Sok sikert a Vistához!
Nálam stabil.
És tessék 64bites gépeket venni.
Kovács Balázs (17:52):
Igen ezzel teljes mértékben egyet értek hogy az XP teljes mértékben kiforta magát és mondhatni hogy probléma mentes! A másik hogy én is teszteltem a Vistat! Grafikailag nagyon szép és gyönyörű viszont nagyon instabil a rendszer meg egy csomo driver még nincsen megirva Vista-ra és ezért nem ismeri fel a régebbi gépekbe lévő eszközöket! Igaz ő felkinálja hogy megkeresi neten hozzá az ujjab szoftvert! Nekem mondhatni hogy eléggé jó gépem van és nem is olyan régi ( 2éves ) na de nem is ez a lényeg! Hanem, hogy nekem 60%-ban nem talált drivereket egy csómo eszközömhöz! Egy szónak is száz a vége! Én maradok a jó ,,öreg" Microsoft Windows Xp-nél még egy jó ideig és ha már a Vista is elérte ezt a szintet megbizhatóság terén akkor lehet hogy velem együt többen is átváltanak XP-ről Vista-ra de addig e Microsoft tervezök ne sok reményt fűzzenek az átváltáshoz mig ijen amien most a Vista! Ez az én véleményem!
Én is sajnálom az XP-t.Szerintem is ez eddig a legjobban sikerült oprendszer a Microsofttól.Viszont azzal a dologgal hogy új oprendszert kell vennem ha kicserélem egy jobbra az alaplapomat /mert nekem OEM van/ betették nálam a kiskaput. Nehogy már állandóan új oprendszert vegyek ahányszor alaplapot cserélek.Na nem cserél az ember mindíg de vegyek mindjárt mellé egy oprendszert mert nekem csak OEM-re van pénzem az már viszont megkülönböztetés és szemétség is egyben.Ha már áldozom rá a pénzt és eredetit veszek annyit minimum elvárok hogy legyen rá ugyanolyan támogatás mint bármelyiknek. Ezek alapján én úgy döntöttem hogy Linuxom lesz mert engem ne kényszeritsen arra hogy mit használok.A Linux legalább ingyen van és amit meg az oprendszerre költenék /akár OEM-re is/ azt most elkölthetem a gépre és legalább ennyivel több jut a fejlesztésre.
czovek gabor (16:54):
Én csak azért használok XP-t mert pillanatnyilag nem találtam jobbat, de mindennek nevezném, csak stabilnak nem... Még nem találkoztam olyan OP-rendszerrel, ami ilyen könnyen lefagyott volna...
Nos igen én is szeretem az xp-t 2 havonta van vele bajom max de már én is rég váltottam volna Mac-re vagy Linuxra ha azok támogatnák a játékokat...És amíg ezt nem sikerül megoldani addig nekünk gamereknek úgy kell ugrálni ahogy a Microsoft fütyül.....
Az XP-t az elején úgy fikázták mint az állat. Szar volt tegyük hozzá. 3-4 év fejlesztés során persze h már jó... Az XP még játékokat se futtatott anno megjelenése idején. Várni kell és jobb lesz a Vista. Aki meg azon élvezkedik hogy hónapokig megy a gépe annak egészségére. Nem hiszem h létezik ember aki 0-24 órát gép előtt ül. Olyan hatalmas nagy probléma megvárni azt a fél percet amíg kikapcsolod a gépet, meg a másik fél perc míg újra bekapcsolod... Ez csak egy idióta indok fikázásra. Meg ha nem használsz egy programot mi a reteknek hagyod hogy fusson? Be kell zárni és kész nem foglalja a helyet
Szerintem is a Microsoft Windows XP az eddigi legmegbízhatóbb operációs rendszer!!! Vista volt nálam is egy darabig Grafikusan minek annyi csecsebecse Hülyeség az alapdolgokat tudja meg egy pár extra ami a Xp-hez is van Az előző kommentárnak is igaza volt a régebbi Hardvereket fel se ismeri Amúgy meg még nagyon Friss a Vista majd egy olyan pár év múlva befutó lesz addig meg az XP-a király! (szerintem) Ráadásul egy csomó javító Kiegészítés is jött ki először nem Vistának hívták hanem Longorn-nak az rossz volt így hát addig javítgadták még jó nem lett de most se vmi tökéletes a VISTÁNAK MÉG NEM JÖTT EL AZ IDEJE!!
szerintem is ez a legjobb operácios rendszer més én is maradok enél!!!!!!!!!!!! mert a tőbbi egy nagy határ szar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem az XP a legjobb! Próbáltam már Linuxot de lusta vagyok megtanulni kezelni,és szerintem mások is így lesznek vele.Az OP-rendszerem Windows XP Exented Edition (kóndeve
Windows XP SimpleCity asszem...) És az életbe nem fagyott le sohha és megvan kb 1 éve!2x volt reinstall de jó gépem is van P4-es 3Ghz proci 1gb ram...És sohha nem volt vele bajom max én rontottam el valamit a Reg.adadtábzisban... És nem kímélem mapppát mappára halmozom és bírja sose volt vele bajom!
A Vistára csak eredeti programok mennek fel ami nagyon drága, a cégekek készült akiknek sok zséje van!
Egyszóval XP a legjobb!!!
Emlékezzetek csak vissza! Mikor kijött az XP mindenki úgy fogadta, mint most a Vista-t. Idegen, instabil, alig megy rajta valami.... de eltelt egy kis idő és szépen, csendben beszivárgott mindenkihez. Ma pedig már sokan nem is tudnánk elképzelni gépünket XP nélkül. Szerintem a Vista-nak is csak egy kis idő kell....
LILU! Nagyot mondtál, de az XP Simplicity nincs még egy éves sem! Az XP rendesen kiforrta magát, kinőtte gyermekbetegségeit és használható op.rendszer lett belőle. A Vistának ugyanezt a jövőt jósolom, bár mintha döcögősebb lenne a kezdet....
Bill Gates (00:11): Sztem meg ha már itt az idő a váltásra, akkor vagy Linux (ott az XGL az Aero helyett, és sokkal jobb is, mint az Aero, mert nem a procit terheli), vagy Mac OS-X. A mindennap használt progikra megvan az alternatíva mindkét rendszeren (Mac-ra ott az MS office is). Ha nekem valós választási kényszerem lenne, akkor biztosan nem Vista-ra váltanék. Engem már csak a pénz hátráltat a Mac-re váltásban, de legkésőbb egy 1 múlva meglesz a MacBook ...
Jó Windows nem létezik.
Próbáljatok ki egy Linuxot, vagy Mac OS-t 1000szer jobbak.
Össze sem lehet hasonlítani őket. Ég és föld.
Mi a különbség a windows és a szar között?
az hogy a szarból ki lehet lépni!
Erről ennyit!
A Simlicity csak 1 felhasználó által megtaposott xp!
Logan: ennyire láma vagy? Mi köze az aeronak az xgl-hez? A procit nem terheli, ha kipróbáltad volna tudnád! (aero nélkül lassabb mint vele). Próbálj linuxhoz driver telepíteni agyrém!! Játékok? melyik fut rajta nálad? Már most is jól fut a vista , megfelelő driverekkel. Igaz ha vmi régi konfigod van ne próbálkozz vele. Amúgy az új Mac megjelenését megvárnám ha most akarnék venni! :)
Hackman (01:06): Ilyen érvek előtt csak meghajolni lehet...
Mindenki aki a Linuxot meg a Macat isteníti: Kipróbáltátok ti már egyáltalán valaha is azokat? Mert ha nektek jó az hogyha telepíteni akartok valamit akkor fél órányit irkáltok mire felmegy akkor hajrá ;)
Szegény barátom a DVD-men akkor is megmarad, le van szva a Vista, ahol van. Ha Bill nem volna, akkor még 286-on frankón doszoznánk.
Indipender (14:41): Szerintem ha kipróbálnád más véleménnyel lennél róla. Amúgy meg az apt-get install firefox, vagy a make install a megfelelő könyvtárban nem hinném hogy megerőltetőbb lenne mint nyomkodni a next -> next -> next .... gombokat :)
mord (08:38): Mondjuk az a köze, hogy a Vista egyik "újítása" egy újabb GUI, amihez kell egy qrva nagy videókari, lehetőleg egy X1600-as radeon. Ezzel szemben az XGL-nek elég egy GeForce 2-es kari és még jobb is mint az Aero (munkatáram Vistat használ és amikor megláttam a homályosan lefedő ablakkereket majdnem hánytam. Gratuta MS,ez aztán a design ...)
Haver iBook-ján szépen játszott CoD-dal, szóval van játék Mac-re is. És ha jól tudom linuxra is. Egyébként pedig a hardcore gamer-ek meg nem Mac-et használnak vagy Linux-ot. Egy szgép elsősorban munkára való. Ha vki game-elni akar, akkor ott Windows, majd jön a DX10-t támogató hardwaredömping és akkor nyomhatják vagy vegyenek konzolt. Ami a mukát illeti linux stabilabb, mint a windows, Mac pedig szintén UNIX alapú.
Persze hogy jól fut a Vista megfelelő driverekkel. De pontosan azt írod le, hogy mi a politikája a mamut cégeknek. Kiadnak egy új oprendszer-t ami jelen állapotban nem érdemes arra, hogy bárki is váltson rá és a hatalmas hardware igény miatt arra kényszeríti a kedves vásárlót, hogy vegyen nagyobb gépet. Ha pedig ilyen választás elé vagyok állítva, akkor én inkáb Linux-ra vagy Mac-re váltok. Ami a Mac-et illeti, állandó hardware közeg, ergó nincsenek kompatibilitási problémák. Linux esetében pedig csodákat lehet művelni a géppel (1 szgépen 6 monitor, 6 bill., 6 egér kombo - ezt csináld meg windwos-zal :-) )
Nem régi a konfigom, mert egy Asus F3JC notebook-ot használok, de még a gondolat sem fogalmazódott meg bennem, hogy kipróbáljam a Vistát. :-) Láttam munkatáram gépén (testerként megkapta a hivatalos MS kiadásokat) és azt kell, hogy mondjam, hogy akkor már inkább Mac (és a Mac OS-X GUI-ja sokkal szebb, mint az Aero) ...
Indipender (14:41): Igen, haver gépét használtam (utolsó előtti szériás 14"-os iBook) és meggyőző volt. Ami a rendszerturkálást illeti, inkább előny, mint hátrány, mert nincs megkötve a kezem. Ez a Windows-ról nem mondható el. Itt esélyt sem adnak a testreszabásra, csak a renszer lelkében való turkálás után. A windows egyik hibája, hogy a láma user-ekre épít és ellehetetleníti a natív testreszabás, a hozzáértőbb user-eknek. Ez a Linux esetében alap dolog ...
Logan! a játéknál a linuxra gondoltam! :)
Ha annak idején az xp-t a dock miatt raktad fel akkor ITT AZ IDŐ!!
Tegnap jött ki az új 1.9-es objectdock és kiválóan fut a vistán! :))
mord (20:28): ObjectDock-ot meglesem hétvégén.
Ami a Linux-ot illeti, mint írtam egy hardcore gamer sosem használt Linux-ot. A szgép alapvetően munkára való arra pedig a Linux nagyon is jó. Ami a drivereket illeti, ha emlékeim nem csalnak, akkor a 10-es SuSe egész jó elboldogult az automatikus hardwarefelismeréssel. Rengeteg progi van Linuxra GPL alatt, szóval még ingyenes alternatíva is van a legtöbb dologra és akkor a warez-olást már meg is oldottuk, ami a windows esetében elég nehéz (bár nem kivitelezhetetlen, de ugye már magánál az oprendszernél kezdődik).
Egyébként nemrég olvastam, hogy a MS-nak elég szépen odatett a Linux és Mac OS-X. A Linux elvitte a low-end piacot, a Mac a high-end-et. Én még mindig azt mondom, hogy ha muszáj váltani akkor semmiképpen sem Vista ...
Nekem fél éve nem volt újrarakva az xp-m és restartom sem volt kb ennyi ideje, pedig elég keményen használom. Jól van belepiszkálva, és ennyi a titka. És az sem elvetendő h. eredetinek észleli a Microsft annak ellenére h. eredeti szoftverhez semmi köze, 1 jó törés ennyi. Csak érteni kell hozzá és kész.
A Vistáról anynit h. 1 atomerőmű kell hozzá... és a stabilsága is hagy némi kívánnivalót maga után, 1es v. 2es szervízcsomag előtt tuti nem teszem fel.
bye!
Én 3 napja kíváncsiságból felraktam a Vistát (most is azalatt dolgozok), de őszintén szólva nem vagyok elragadtatva. Zabálja a memóriát, kétszer annyi kell neki mint az XP-nek, kétszer annyi idő alatt bootol, viszonylag kevéssé támogatott. Szép, csicsás meg minden, de megéri ezért egy atomerőművet üzembe állítnai? A stabilitással nincsenek gondjaim, mondjuk megvártam amíg minden eszközömhöz megjelennek a hivatlaos Vistás driverek, ezek jól működnek.
Egyszóval nem vagyok elégedett, idővel ez biztosan változni fog ha kiforr a rendszer. Következőnek kipróbálok egy Linuxot is, talán egy Kubuntut valami szép és kezelhető desktoppal.
Ja, igen! A játékok rendben futni látszanak Vista alatt is, de gondolom ennek alapfeltétele a jó videodriver!
A Microsoft irányítani szeretné a hardware és software piacot. Itt csak pénzről van szó. A Vista újításai az XP-be is belekerülhettek volna egy service pack formájában, de az XP már igen nagy mélységben kivesézésre került. Sok alkalmazásánál jobban működő rendszerek születtek. Ha nem adnak ki egy Vistát, elveszítik a bevételi forrásaikat!
nekem sem volt különösebb gondom az xp-vel de az,h megszüntetik egy gané dolog a microsofttól.A vista beköszönte lehet jo dolog,de nem ilyen áron.Anno a win 95-röl átálhattál xp-re minden további nélkül ,legfeljebb lasabb lett a géped és vettél még bele ramot.De a vista a tulajdonosok nagy részét uj gép vásárlására kényszeritik.Nekem pld laptopom van és nemigen lehet fejleszrteni.Dvd meghajtó,memoria, meg efféle apróságokat lehet bele tenni.De azon kivül a vista semmivel sem kompatibilis vele.Pld a videokártyám ati mobility rodeon 9000 nem tetszik neki,nincs is hozza szoftver v frissités.A gépben található beépitett kártyaolvasó sem müködik.Beteszem a kártyát és lefagy a gép.Tehát vagy használom majd a régi xp-t frissitések nélkül a megszünése után,vagy vehetek uj gépet ha vistát szeretnék használni.Ez eddig nem volt,miért nem lehetett meghagyni a kompatibilitást,vagy miért nem lehet kiadni a teljes szoftver frissitéseket, ha bizonyos dolgok lemondásával is de legalább használhassam az uj oprendszert.Miért kényszeritenek uj gép vásárlására?Nem mindenki engedheti meg magának sajnos.
Napkelet Csillaga - 2007. június 10. 13:26 - válasz erre
Próbáljátok ki az ubuntut. Ez egy linux fajta, kifejezetten windowsról átjövőknek.
Én már 4 linux disztrót bribáltam mint kezdő linux user. A tapasztalatok elég vegyesek:
1. UHU
Első telepített linuxom, de hamar meg is váltam tőle. A csomagtámogatása elég kicsi, csak a saját csomagjait sikerült elfogadtatni és telepíteni vele. Driver támogatása majdnem jó, bár a TV tunerem nem működött rajta. Olyan zártnak tűnt nekem az egész aztán hanyagoltam.
2.Suse 10.1
Ez már majdnem jó kis linux volt nekem. Hardver támogatása elég jó, csomagok is bőven akadnak hozzá a neten, elég sok sikeres telepítést csináltam rajta.
Itt gépcsere volt, így alkalmam nyílt egy újabb linux kipróbálására. Áttértem 64 bitre.
3.Debian
3 DVD-s install cucc ebből a másik 2 dvd furcsa mód soha nem kellett és alig találtam rajta valami használhatót.
csomagok vannak hozzá bőven, telepíteni amit bevezs azt könynen lehet, de amit nem azt sok szenvedés árán lehet csak megoldani, vagy sehogy (legalábbis egy kezdőnek mint én)
Erre remek példa az adobe flash player és java runtime plugin a firefoxban. A végeláthatatlan függések miatt ezek telepítése gyakorlatilag lehetetlen volt a számomra. Harver felismerése nem túl jó sok harvert utólag kell beállítgatni, nagyrészt forrásból fordítva. Ez nekem sok volt, így leszedtem. Talán majd egyszer...
4. Kubuntu
Őőő. hát live CD-t tudtam csak letölteni, uyganis többet nem nagyon találtam róla. Telepítettem is. Mivel kapásból angolul volt benne minden és szinte egy teljesen alap rendszert találtam csak a gépemen így ettől a lahető legygyorsabban meg is váltam.
5. Visszatértem a Suse linuxhoz, mert nekem ez bizonyult idáig a legjobbnak, de már a 64 biteset használom és a 10.2-es változatot. Úgy látom megállapodok egy jódarabig a suse linuxnál aztán majd meglátom hogyan tovább.
prog (00:44): nem hát, az árukat sem
Vista helyett inkább Linux! Játékon kívül mindenre jó.
Laci04!
Ubuntu (Gnome-os) innen letölthető:
http://www.ubuntu.com/getubuntu/download
A Kubuntu (KDE-s) meg innen:
http://www.kubuntu.org/download.php
A hülye neve ellenére nagyon jó disztribúció, vannak hozzá csomagok bőven.
Napkelet Csillaga-val nem értek egyet, ez nem kifejezetten windowsról átjövöknek van (az talán a Linspire)! Az Ubuntu egyszerűen csak egy jó disztribúció. :)
mex!
Köszi a linkeket, egyenlőre nem telpítek új linuxot mert tegnap felhúztam a suse10.2-es változatát és minden rendben ment. Na jó majdnem minden, mert a hangkártyával még harcolok (AD1988A). Van hozzá driverem csak nem tudom hogyan kell kernelbe fordítani. Egyébként két nyomtatóm van, midegyik okés TV tuner elsőre megy, bluetooth rendben... Ja meg logitech webkamera azzal még lesz egy köröm. A tapasztalataim alapján én kezdőknek ajánlanám a suse linuxot is. Igaz nem tetszik nekem hogy a novell megvette, dehát amíg fejlesztik rendesen addig nem lehet gond. Ez már csak saját vélemény.
Vista Ultimate-ot 7 honapja hasznalok elobb 32 most mar 64 biten.Panaszmentesen.A munkahelyemen is beiktattam masoknak is.Ahanyszor XP kerul ujra a kezembe,ugy erzem magam mintha a Bentley-mbol atulnek egy nyomor Poloba.Orvendek az XP 2008as halalanak.Tamogatom az allatkak akar kenyszeru tanittatasat.
fenysugar (17:49):
Hát nálad elmentek otthonról!
XP-n is ugyanúgy megy minden irodai program, akkor meg minek Vista?
Ja mert az olyan csini-vili. Különben meg lehet hogy az XP nem olyan kényelmes mint a újkeletű barátja, de én inkább másra használom azokat az erőforrásokat, amiket a Vista mind dizájnelemként zabál el a többi programtól. A Microsoft sarokba szorítja az usert. Mi van ha vki 2008-ban nem engedheti meg a Vista-t magának anyagi vagy csupán hardver okok miatt?
Mert egy Excelhez mi a fenének VISTA??? Akkor vagy áttér másra, vagy letölt egy kalóz XP-t.
Microsofték maguk alatt vágják a fát, ráadásul Stihl-fűrésszel.
Seeya! Az XP is csili-vili. :) Windows 95 inkább. :D Akinek meg pénze nincs: linux+openoffice.
mex (20:57):
Akkor már lehetne Windows 3.1 is :D. Azon még megy a Word.
Az XP elég felhasználóbarát a 95-höz képest, de mégis sokkal olcsóbb gép szükséges hozzá :)
A Linux jó ötlet, majd egyszer kipróbálom az Ubuntut, csak mindig vhogy mással vagyok elfoglalva :)
Elnézést, javítok:
Az XP elég felhasználóbarát a 95-höz képest, de mégis sokkal olcsóbb gép szükséges hozzá, mint a Vistához.
dugo (19:56): Nincs igazad... Hallottál már Mac-rendszerről öreg? a Microsoftot födig alázza, csak hát egyszerű halandóknak elérhetetlen, mert egy Mac-es gép 300ezernél kezdődik, plusz egy Microsofthoz szokott felhasználónak ismeretlen a kezelése. Mégis mit gondolsz, miért tartják a Mac. Os. Tiger-t a világ legfejlettebb op.rendszerének, és az Apple cég miért pont a Mac-kel társult, miért nem a Microsofttal???
Koller Botond. teljesen igazad van, sőt a Microsoft a linuxokat is földig gyalázza, pedig köztudottan jóval megbízhatóbbak (bármelyik mint XP meg Vista) jelenleg XP és Suse Linuxot (az ingyeneset nem a fizetőst) használom. Ja hogy a többség számára a linux érthetetlen? Tessék megtanulni a használatát és ne tessék elkényelmesedni a rohadt Microfos oprendszerektől! Az a Vista meg egy nagy kalap °°°°° hogy finoman fejezzem ki magam......
a vista egy nagy kalap szar.sose lesz jobb az xp-nél.mindig csak lefagy és hülyeségeket csinál.
|